Klubbdressyr på HBRF

Första riktiga inlägget dåra..

 

Idag var det klubbdressyr på Blåkulla (ridskolan där jag rider 2ggr/v.) och jag red en av dom nya ponnierna MP Girl.
(Tänkte typ berätta mer om hästarna jag rider just nu i ett senare inlägg.)
Vi vann LC:2an, med 194p. 69%
Sjukt stolt över Tjejen eftersom det ändå var hennes första dressyrtävling här på klubben. Det blev lite missförstånd i första galoppen dock. Hon har lite problem med fattningarna, bockar gärna då hon inte orkar, och nu var hon inte beredd på att jag skulle fatta. Det var helt mitt fel att det blev så konstig.

 

Programmet i övrigt gick super, hon var stadig i formen, fast jag tappade yttersidan i en volt. Men är verkligen nöjd med dagens tävling :)
Foto: Louise Persson

Jag har inte så bra sits på vissa bilder. Brukar inte dra upp benen sådär mycket annars, men hon är egentligen lite liten, men det funkar iaf :) Nästa gången får jag länga 1-2 hål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback