Hoppträning 26/9

Igår var det hoppträning på Blåkulla, den sista innan tävlingen på lördag, och jag red MP.
Kan inte säga att jag är så nöjd. Jag hade ingen kraft i benet (pga sparken i söndags), kunde inte helle stå upp i galoppen så som jag ville och därmed blev det lite tugnt för MP. Tjejen var dessutom väldigt trött efter tävlingen i söndags då hon gick två gånger.
Det kändes väldigt backigt, och hon flög inte över hinderna lika smidigt som förra gången jag hoppade henne. Men jag är glad att jag ens kunde rida med mitt ben. Nu ska jag vila ut mig inför lördag, och inte rida medryttarhästen denna vecka.

 

Söta Emma har gjort en fin video från träningen. NU TAGGAR VI HÅRT INFÖR LÖRDAG TJEJOR!
Printscreens från videon. Klicka för större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback