Idag med Exet

Någon som missade att det spöregnade idag? Det gjorde inte jag kan jag lugnt säga! Hej förkylning.
Idag så var det meningen att rida lätt dressyr, vilket det uppenbarligen inte blev, då det ångade som fan om honom efter :P
Men ja, red i ridhuset idag då, som planerat. Vad jag glömt var att det är hoppning på tisdagar, så han var lite pigg och stark. Kändes att han ville hoppa, så det är tur att Lotta köpt hoppsadeln nu (yeeey :D). Ska testa den på fredag när jag rider ut :)
Men tillbaka till passet - jobbade mycket galoppfattningar, och det gick sådär. Men det var inte hemskt, så :P Han är svår att rida i ridhuset iaf, så orkade inte bråka...
Lite långa tyglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback