På fredag så klickar det!

På fredag följer Malin med till stallet, så då ska hon fota mig och Exet tsm, och hålla i Exet när jag fotar honom. Det ska bli kul! :)

 

Ska först fota honom utan sadel, på allén och på ängen bredvid allén. Sen så drar vi tillbaka till stallet och hämtar sadel, så får hon fota oss när jag rider. Det blir super!
Jag hoppas det går bra eftersom jag har ju, som tidigare sagt, inga bilder på oss. Men oavsett om det går bra eller inte så borde det ju bli åtminstone någon bild (om vädret är på våran sida!)
Malin och sin häst Lovisa "Fisen"

Kommentarer
Postat av: Lotta

du måste lära mig mer om systemkameror :p

2011-10-11 @ 22:04:46
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback