Tömkörning i snön

Jag hade planerat att promenera med Exet idag, då han var varm i foten och kändes inte helt fräsch i fredags. Igår vilade han och idag kände jag inte alls att han varm i foten, vilket var skönt :)
När jag skulle hämta mitt Charlie-täcke i skåpet stötte jag på tömkörnings-jorden, och jag insåg en sak... jag har aldrig tömkört pollen! Så ni kan ju gissa vad jag bestämde mig för att göra? Hehe

 

Så jag borstade av honom, och slängde på allting och begav mig sen ut i "snöstormen". Fast storm var det inte riktigt, utan det var riktigt mysigt faktiskt (det tyckte inte Exet dock!). Gick först ett varv runt travbanan, och sen gick jag in på utebanan där jag gick på serpentiner och en åtta. Han blev väldigt fin i högervarv efter ett tag, mjuk och gick på bra. I vänster var han lite stretigare men släppte liiite efter ett tag :)

 

Ska senare berätta om allt som hände med Lovisa...

Kommentarer
Postat av: Elvira

ok:D roooligt xD

2011-12-18 @ 22:02:34
URL: http://toppryttare.blogg.se/
Postat av: Elvira

ok:D roooligt xD

2011-12-18 @ 22:02:44
URL: http://toppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback