Hästbloggarna jag läser

Det var rätt länge sen jag skrev om vilka bloggar jag läser, och det har verkligen ändrats sen dess :) Så jag tänkte bjuda på vilka bloggar jag läser. Klicka på länken för att se vems det är

 

DEN HÄR bloggen drivs av en sjukt härlig tjej som gett mig intrycket av att hon är ärlig, öppen och sig själv. Hon skriver bra och är galet inspirerande och trots att hon bara är 16 år så är hon en förebild för många, även mig. Bra blogg, fina bilder, fina hästar.

 

DEN HÄR bloggen drivs av mina vänner, lite dålig uppdatering ibland, men tycker ändå om att läsa den. Bra tipps om du vill läsa en blanding av hästar, hundar och kaniner. Men det är fokus på hästar :)

 

DEN HÄR bloggen är en skvallerblogg, och jag läser den inte så mycket längre iof, för den har blivit sämre. Men när jag inte har något att göra så klickar jag mig in där. Dom uppdaterar ofta.

 

DEN HÄR bloggen läser jag för jag gillar tjejen som driver den, och hon inspirerar mig med jobbet hon har gjort med sin ridtravare.

 

Sen är det inte så många fler jag följer, inte som jag kommer på nu. Men här har ni ändå 4 stycken :) Vilken är den bästa hästbloggen enligt er?

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: ja =) hade till och med glömt bort sporrarna :p haha

2012-01-10 @ 15:22:23
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback