Upp upp och iväg

Ska klä på mig och åka iväg, har lite ärenden innan jag ska till ridskolan. Rider ist för Lina idag, lite extra träning denna vecka. Big like! Hoppas på att få Calle, gillar verkligen den hästen, och hittar ju mer knappar för varje gång.. sånt är härligt! 
 
Efter det åker jag ut till Exet, hoppas dock inte det blir för sent, då jag måste iväg tiiiidigt imorgon! typ, halv 7, usch. Får se ifall jag orkar ett dressyrpass efter ridlektionen, annars motioneras han bara på travbanan. Tänkte även föröka ta med mig kameran, och fota dimman som är på kvällarna. Det är ju så otroligt fint!!
 
Men ja, uppdaterar här sen :)
Zorro är bra nöjd när inte valpen är hemma, och även jag tycker faktiskt att det är lite skönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback