Random fakta om mig

Jag...

... målar aldrig naglarna, förutom när jag åker tåg/buss. För det går ju inte att göra något så tråkigt tråkigare.

... kan inte "topsa" öronen utan att hosta. Försökt, omöjligt.

... kollar sällan i min almanacka, men kan inte leva utan en. Har jag fått skriva ner saker i den en gång brukar jag sällan glömma bort det!

... lyssnar just nu på Daniel Adams Ray. Älskar när man hittar gammal musik man brukade älska, många minnen kommer ofta fram då.

... har extrem prestationsångest när det gäller allt. Oavsett ifall jag är stensäker på att jag klarar det, eller är ny på det. Träningar, tävlingar, fotojobb och valpkursen. Vill vara "bäst" eller jäkligt bra, alltid. Blir arg på mig själv ifall jag inte levererar som tänkt, detta förstör ibland, men kan också vara jäkligt boostande.

... äter ingenting som kommer från havet.

... ville blir allt när jag var liten. Snickare, modell, frisör, veterinär, artist, flygvärdinna och fotograf. Höll fast i en dröm iaf! :)

... är en helt annan Marie än den som existerade för 3 år sen. Livserfarenheterna jag haft so far har sett till så det skett, är dock glad för det, är inte samma rädda tyda lilla mus idag som då! :)

... har så många idéer i huvudet, men är för ofokuserad och lat ibland för att genomföra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback