Orolig natt

Har inte sovit värst bra, valpen har typ inte mått så bra och kräkts hela natten.. men nu är han pigg och glad igen,  så det är skönt! Men iaf, jag har vaknat helatiden, reagerat på minsta ljud och haft sten koll på honom genom natten. Så nu är jag helt sjukt sliten och med påsar under ögonen. Diss på det.
 
Ska iväg till handen på ärenden innan jag åker till Exet ikv. Hade aldrig honom igår, Lotta åkte ut, vilket i sig var skönt.. hade aldrig orkat 3 ridpass på raken igår! Haha. Idag ska han ridas ordentligt igen, som i onsdags fast lite "mildare", håller kanske inte på i en hel timme osv. 
 
Och juste, är lite allmänt nervös över allt idag. Fredag den 13e, not good at all. Ska man kanske räkna hur mycket otur man råkar ut för idag? Eller vem försöker jag lura, det där är ju bara ett sägen. Eller?
Är lite egenkär och älskar bilden, även om jag ser lite ledsen ut. Är inte ledsen, lovar :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet väl att ridbanan och ridhuset är avstängt från 17 och hela dagen imorgon eftersom det är tävlingar :)

Svar: Juste -.- det blir väl dressyrtrim på travbanan då :)
Marie Krüger

2013-09-13 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback