Nu tror jag ändå hösten är här

Tog mig gott om tid hos Exet idag, trimmade ben och man med saxen lite. Borstade honom sådär ren och bara gosade in ansiket i hans blanka och numera lite fluffiga päls. Åh, han är ju den gosigaste finaste hästen som finns <3
 
Vi motionerade på travbanan, då ridhuset ska få en sarg (ÄNTLIGEN) och ridbanan var plaskig som satan.. så det blev travbanan :) Han var väldigt pigg och lång, men han galopperade fint idag, speciellt i höger. Två HELA varv klarade han, nytt rekord awyeah! Så jag var nöjd med honom :) 
 
Hann precis in innan det började ösa ner, snacka om tur där! Eller ja, tur för Exet.. jag skulle ju åka moppe strax  efter. Haha.. nej men seriöst, regnet kan vi väl skippa i höst? 
Förra hösten, längtar lite tills dom här varma mysiga färgerna kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback