Jobbar på't

Skulle publiceras vid fyra.
Sitter på mammas jobb nu, varit här för att fixa lite med att starta upp en enskild firma för att kunna börja jobba påriktigt med fotandet. Kommer bli kul att få igång det, göra ordentlig reklam osv. Få massvis med kunder och bara jobba med kameran i handen. Det är så jag vill ha det! 
 
Men det kommer ju såklart vara jobbigt i början, det lär det ju vara. Men jag SKA göra det här, och göra det grymt bra! Taggad! Allting ska gå min väg, livet kommer vara grymt och jag ska älska varje sekund av det. Jag orkar inga fler motgångar så jag tänker ignorera dom, bort med er!
När allt är miserabelt flyger en ensam drake
Högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback