Jag, Felinda och min kamera

Imorgon är dagen som jag har längtat efter i mindre än en vecka nu (haha).. Jag och Fell ska nämligen dra en såndär redig photoshoot, sådär som vi lite då och då gjorde back in the days. Det är så jäkla kul, och jag ser fram emot det! Flasma runt lite blandat med stenseriöst och grymma bilder! Har lite idéer och så, ska bolla lite med Fell och se till så att kläder, make och hår klatchar stenhårt till vad jag vill få fram! :)
 
Här är bilder från ett shoot vi gjorde januari 2012, till en utställning klassen hade på skolan. Temat var "Ur fokus" och jag tolkade det på mitt sätt.. Dom här bilderna nedan är inte riktigt retuscherade på samma vis (hittar inte orginalen) men jag älskar dom. Ska även försöka leta fram bilderna från när jag virade in stackars Felinda i en strumpbyxa och tvingade henna stirra rakt in i en lampa ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback