Första dagen och ett glatt humör

Känns bra det här, mysigt litet stall och fina hästar. Med lite rutin så kommer det ju bli enklare, för nu så gick det inte särskillt snabbt för mig :P Och det här med att mocka spån, hos någon som är väldigt pedantiskt, det är SVÅRT! Haha.. men det är bra med människor som är så noga med sina hästar! 
Sen får man se hur länge jag kommer jobba om dagarna, lär ju bli snabbare med tiden, idag tog det ca 4 timmar för allt jag gjorde :) men som sagt, med rutin och lite mer koll lär det ju gå snabbare!
 
Nu är jag hemma, sitter i soffan, lite död. Ska trycka i mig lunch, fixa lite bilder och sen måste jag ringa skatteverket. Uuusch, hatar att ringa om sånt x( 
 
Och juste, ikväll är det ju hopplektion också! Längtar :D
Tjejorna på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback