Förberedelser

Kavajen är stykt, ridbyxor, tävlingströja, överdrags-kläder, schabrak osv är framtaget... och allt som återstår nu är väl att hoppa in i duschen en snabbis. Känner mig sådär febrig igen, men hoppas på att en dusch ska lösa det problemet så jag förhoppningsvis är pigg tills morgondagen. Det lär behövas! 
 
Och ni tänker någon kanske såhär; varför kavaj på en klubbhoppning? Jo, för att jag aldrig kommer få använda min VRÅLSNYGGA tävlingskavaj annars! Haha, alltså jag älskar den verkligen. Till störst del för att den inte har slitsar i ryggslutet, utan för att den har typ, veck eller invikningar.. vet inte riktigt hur jag ska förklara, men kan kanske visa bra bild sen..
 
Här är iaf lite av outfiten, dadam! Brukar ju ha mitt gröna eller turkosa schabrak, men tänkte inviga detta svarta. Känna mig som en riktig storhäst-ryttare ;)
Min tävlingströja är nog dock den fulaste någonsin, men tyvärr den enda jag kan ha so far utan att jag går ut från banan med känslan av att inte få ngn luft. Vadå tjockhalsad? Har tappat luften och spytt några gånger pågrund av tidigare tävlings-skjortor, för att dom blir för tighta. Obehagligt as hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback