Felinda is my savior

Har varit på sådär väldigt dåligt humör idag, vaknade upp på helt fel sida osv. Felinda räddade mig totalt, gick in på hennes blogg och läste hur man gör Brownies i mugg, på typ max 5 min! Wääh, snacka om livräddare! 
Man gör som på bilden nedan (kan ta smält smör ist för olja), ställer muggen i micron 60-80 min på full effekt och voilá, där hade man sig en brownie.
 
Tänkte bara föra det här vidare, till alla andra bittra människor där ute. Tror fan det här räddade min dag! Nu ska jag iväg till stallet! :)
OBS. Låt den svalna lite först.. det gjorde tyvärr inte jag.. aj. 

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Just nu pågår en tävling på min blogg där man kan vinna en snygg Schockemöhlejacka med ett värde av hela 1199:-. Perfekt nu när det går mot kallare tider, om du inte vill ha den själv så kan du ju alltid ge bort den till en vän. Det enda du behöver göra för att ha chans att vinna detta är att följa några få steg, det tar inte mer än några sekunder. Här hittar du tävlingen: http://tovaeivinson.se/2013/september/vinn-en-jacka-fran-schockemohle.html#comment

Kram! (Förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer)

2013-09-19 @ 19:29:53
URL: http://www.tovaeivinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback