En torsdag som alla andra

Frukost intagen, och även c-vitamin och järntabletten. Nu håller vi tummarna för piggare dagar!
 
Idag står två ridpass på agendan. Först en liten uteritt på Exet i solen, och sen direkt till ridskolan för ett dressyrpass. Längtar efter det :) Ska verkligen jobba med att tänka på min sits och händer, vara bestämd men lugn i ridningen. Förra gången fick jag ju en liten chock när jag fattade galopp på Catch, men nu ska jag vara mer noga i fattningen, ta tillbaka ordentligt och inte låta honom springa iväg sådär.. förutsatt att jag får honom igen dvs :P 
 
Åker mot Ekeby om cirkus en timme, innan dess ska Doby badas. Imorgon är det veterinären som gäller, och jag vill inte åka dit med en valp som 2 dagar innan orsdakade ett saft-bad över hela sig själv! Klantskalle! Haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback