Dubbel woop

Åh det kändes så bra idag, så sjukt nöjd! 
Började passet på en lång, stel och stum häst.. var ju ingen höjdare att sitta på precis. Eller ja, kul att rida, men det gick ju inte bra för fem öre. Men men, kämpade på och trögade igenom övningarna som idag bestod utav skänkelvikning med omställda ("fel") hästar och även i slutet rättställda. Det gick seeegt i skänkelvikningarna och det jag ville gick inte helt fram, vilked medförde att jag blev lite stressad och därmed slarvig i övningen. När vi sen red med rättställda hästar gick det bättre, dock inte bra, men bättre. Sista så fick jag nog nästan till det ändå xP
 
Men galoppen idag var SÅHÄÄÄÄÄR mycket bättre, lugnare och stadigare. Trots att det bara är 3dje gången på han så känner jag verkligen att jag hittar mer och mer. Sånt är kul :) 
 
Iaf, en halvtimme in på passen så var han så galet fin, verkligen sjukt trevlig att sitta på var han. Ååh där vill man ju bara sitta och rida runt helatiden! ^^ sen vart han och jag såklart lite trötta, men overall så är jag riktigt nöjd med idag och längtar redan tills nästa pass tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback