Dålig kväll

Ingen bra kväll, nej. 
 
Ah som sagt tidigare, regn och ruskt, hemska hemska höstvädret har nu kommit. Ridpasset från helvetet, typ. Okej överdrivet, men kändes nästan så ett tag. Började väl bra och allt, men sen när vi skulle börja jobba var det både bu och blä. Han var stel, lång och helt totalt ovillig. När Exet är på det humöret är det i princip ingen idé att tjata fram något. Går han med öronen bakåt så är han missnöjd, och han gör övningarna väldigt ovilligt. Vanligtvis brukar han ju spetsa öronen, eller ha dom avslappnat åt sidorna.
 
Så jag gav upp efter en halvtimme, med det hemska vädret och den knorrande magen så ville jag bara hem. Exet var nog rätt nöjd över det också, för då fick han också äta.. 
 
Dock är det hemskt att äta när man är sådär hungrig.. tog på tok för mycket mat och ligger nu i sängen och mår illa. Jag som tänkt knapra lite godis, men det går ju inte (Eller?... nej.) Väntar på och längtar hem min Felix just nu, vill krypa ner och sova typ nununu och vakna upp i en ny vecka. 
Haha, finn ett fel!

Kommentarer
Postat av: Emma.a

Kunde inte hitta något annat förutom att snokremmen (den nedersta) ligger ovanför bettet :)

Svar: Haha nä, va bara det som va felet ^^ lite slarvig i stressen :)
Marie Krüger

2013-09-15 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback