Att ha något att längta efter

Det är tisdag, början av veckan liksom, jag jag längtar så sjukt tills helgen. Men det blir nog lite så, när höstrusket kommer. Har man ingenting att se fram emot så tappar man nog motivationen rätt ordentligt, och man blir sådär seg och anti. Seg är jag visserligen ändå, men jag är allt förutom anti!
 
På fredag jobbar jag på kvällen, och efter det ska vi ev fira en go person som fyller år. Har inte riktigt umgåtts med människor på senaste, har inte funnits tid, ork eller lust. Men det här kommer nog bli ordentligt kul!
 
Lördagen består utav att ta hand om Exet, innan jag, mamma och mormor åker in mot Globen för att kolla på spanska ridskolan. Alltså åh, det ska bli ballt! Om kameran följer med? Självklart!
 
Sen på söndag är det dags för klubbdressyr, och det ska minnst sagt bli spännande! Ska starta Calle, LC:2, för att se ifall det ens kommer funka inför sthlmscupen.. frågade en tjej i hoppgruppen som känner han sen tidigare, och hon trodde inte att han hade startat dressyr förut, så ah.. ska bli kul o se hur det går xP Om det går väldigt bra så tror jag det blir en efteranmälning till LB:1 också, förutsatt att det bara är jag som tävlar han på söndag :)
 
Finns det något speciellt som ni längtar efter den här helgen, som får er att överleva veckan? :)
Inte riktigt såhär fräsch just nu x|

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

också Globen på lördag! :D

Svar: Va kul! :)
Marie Krüger

2013-09-24 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback