Två ridlektioner senare

Först ut idag red jag dressyrlektion på Napasche, och det gick upp och ner verkligen. Ena stunden så gick hans så fint och gjorde det jag ville, riktigt trevligt! Men.. ibland så ba "ääh fu. Varför ska jag lyssna på dig? Lättare att köra ut baken, gena i hörnen och kolla efter stjärnor!" Ah typ så.
Men i överlag så är jag nog nöjd med lektionen, för när han ändå gick bra, då gick det verkligen bra!

Efter det red jag Makur i mammas grupp, ist för henne. Haha alltså cred till Petra! Nä alltså det gick INTE bra.. Har väl inte mer än så att säga. Gick ju dock lite bra ändå sista 10min, men jag får ju sån ångest när det går åt helvete ;( men ah.. Speciell häst det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback