Ridit liten bebishäst :D

Lilla Tatsy red jag idag, en tös på 3 år. Det är en ridlärare på ridskolans lille pålle, Tatsy, himla söt är hon! Men ja, red henne idag, vilket var en ny men rolig sak. Har aldrig ridit en så ung häst tidigare, vilket verkligen var kul! Kan avslöja att det var en provridning, och vad som händer utifrån det återstår att se. Allt beror på delar utav mitt liv som är lite oklart just nu. 
Men hon var verkligen trevlig och hade sköna gångarter! Sist jag såg henne hade hon haft mask och såg mer ut som en mager tvååring, nu har hon börjat se mer ut som en häst. En riktigt fin tjej! Imorgon ska hon hoppas för andra ggn av en person och jag hoppas på att jag kan komma dit och kolla, vore verkligen kul! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback