I väntan på skjuts

Det regnar, och jag känner både bu och bä över det. Sitter hos Tatzy och väntar på att Felix ska hämta mig, bästa han!
 
Har haft Tatzy idag, men det blev inte så att jag red. Skulle ha gjort det, men flertal faktorer gjorde att vi tog en promenad istället. Tex att hon var arg (!!!) efter friseringen, och att det var smockfullt i ridhuset.. Och ja, ny i det här stallet så avskyr jag att känna mig ivägen. Hehe.
Men nu är hon fin iaf, lilla bebban.. För helt ärligt så såg hon ut som ett varmblod innan. (Inget ont mot varmblod, men det är så fult med lång otrimmad man!) Fick bråka lite för att få bort det värsta, sen småtimmade jag medans hon åt, vilket funkade bra! :)
 
Nu försöker jag mysa lite.. surpuppan är inte helt med på det, men är ändå nyfiken. Mulen i kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback