Fint liten skrutta!

Red Tatzy efter jobbet, vilken var riktigt roligt :) idag var tredje gången jag satt på hennes rygg, kan säga att jag trivs där, även om det är ovant och så, såklart! Men en pigg liten tjej var hon minsann, så Sussie sa att jag skulle rida lite övergångar för att se om hon lyssnade på mig och för att hon inte skulle hinna börja fiffla med bettet och "slänga" med huvudet. Det gick bra :) mot slutet var hon riktigt trevlig, sög tag och blev lägre i nacken, såå ah.. Riktigt nöjd med henne :D 

Har henne fredag, lördag, söndag  också.. Hoppas på någon som vill följa med, kanske filma och fota. Skulle vara kul att ha en film att hänföra med om en månad :) 
Har ff ingen dator hemma hos mig, så mobilblogg tills den tar sig hit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback