F.U.C.K

Min sladd till datorn är trasig.. tjuhu. Så det betyder att min dator kommer dö snart, och jag kommer inte kunna ladda den. Älska bärbart! 
 
Men ah, har jobbat från 8 till 3 idag, ena hästen skulle till kliniken idag, så jag fick hänga på där. Medans vi väntade och så gick vi en runda på lillhästen, och tror ni jag kunde hålla fingrarna i styr eller? Nä. Så ah, ett billigt men sååå fint rosa schabrak fick följa med mig hem :) Nu när man ändå ska börja rida sto liksom, måste ju passa på! hehe.
 
Hade lite planerat innan dressyrlektionen idag, men det gick i spat, när Doby gjorde illa sig. Han kom springandes (ute) runt ett hörn, och så smäller det till.. så jag vet inte om han sprang på något eller vad som hände, men han började gny och pipa så otroligt högt. Gick ju sönder innombords när jag hörde min lilla bebbe skrika sådär ;( Nu haltar han, men inte alls så mycket som i början.. så är det inte bättre imorgon så har vi tid hos veterinären. Bleh ;(
 
Men nu dör datorn snart. Visar bild på Schabraket och sen hörs vi från mobilen. Bye! 
Det här med svarta eller vita benlindor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback