En lite bättre dag

Har haft en bra dag, om man jämför med dom senaste dagarna.. Solen har legat på, jobb 7 timmar sammanlagt, myyycket stall! Promenerade ju som sagt Felix på jobbet, det om något var mysigt. Det är verkligen höst, och när solen är framme så älskar jag hösten! 
 
Var hos fina Exet sen efter, åh vad den hästen är underbar! Mycket pussar och godis idag, då har vi en nöjd kille verkligen. Haha snutt vad den killen älskar godis ^^ Red lite på travbanan i skritt först, travade (!!) sen på banan. Första traven på nästan 3 veckor, som jag längtat! Men tror det har varit väldigt bra för han den här vilan ändå :) Han var steeel och långt, men mot slutet slappnade han av fint och började frusta, då var jag nöjd! Inte alls krävande eller länge red jag. Bara börjar lite smått. 
 
Och det är ju fredag! Dock inte helg för mig ännu, lovat att mocka+fixa mat på Ekhamra imorgon.. extra cash är ändå najs. Och så vill man visa sina bästa framfötter såhär i början :) Verkar dessutom som att jag får stanna kvar, vilket betyder - jag är inte arbetslös. Lovley! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback