Äter upp problemen.

Åh alltså jag hade ju planerat dagen så helvilt bra! Efter jobbet skulle jag ta mig till handen och fixa en sak, vara hemma lagom tills att Jackie skulle hoppa Tatzy, skulle så vilja se det! Men det hinner jag inte för jag hinner inte ta mig dit. Och sen efter det skulle jag direkt till Exet innan hopplektionen ikv..
 
Men när moppen går sönder försvåras allt. Lagade "problemet" tillfälligt men av ngn anledning dog den efter en stund iaf, och jag fick ta bussen hem. Så när man kommer hem 3h senare än vad man skulle så går HELA dagens planering åt helveta. 
Men Exet måste jag ta mig till på något sätt ändå, hur vet jag inte än. Och hopplektionen ska jag ändå rida såklart.. men usch ja. 
 
Så nu sitter jag här med vit choklad, munk och cola zero.. att tröstäta. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback