Vinst och silvermedalj

Stockholmscup idag, mot Väsby på hemmaplan. Laget vann och jag fick silver, så ska ju vara sjukt nöjd! :P 

Men ja, jag är ju väldigt sådär att jag aldrig är helt nöjd.. alltså, småsaker hit och dit som jag suckar över, stör mig på. Men i överlag så gick det ändå väldigt bra. Inte sådär perfekt som min och Mistels tid, då kunde jag verkligen hoppa av nöjd. Men ja alltså, är väl helt okej ändå..

Film kommer upp någon dag i veckan, ska försöka hinna imorgon! Långa dagar atm, kommer hem trött och sliten, working hard for the money. Har suttit och jobbat 3h nu på kvällen dessutom, gjort lite fritidsledar-stuff. Flera timmar framför en data skärm. Alltså egentligen, nej tack. Hur orkar folk? 

Och helgen gick ju allt för fort. Wääh ;(
Kan inte 1a december komma snart? Och sen den 12e? Längtar så mycket alltsåååå
Mistel alltså, hon är guld!
DEN känslan! Att gå till final, stå där och ta emot silvermedaljen. Nästbäst i stockholm. Ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback