Tur han hoppar allt

Jag har nog inga kommentarer egentligen om idag, gick ut från banan och tårarna kom direkt. En felfri runda, men det gick åt helvete alltså!
Pga ett problem jag har så klarar jag inte att hålla tag i tyglarna när Zetra drar eller jag försöker bromsa, dom bara glider ur handen. Som om ingenting.

Men det kändes som han bara sprang, och inga bra språng på framhoppningen alls! Så jag valde att hoppa 80 ist.. typ tur det, för jag hade aldrig klarat 90, dom skarpaste svängarna kom vi in i hög fart och jag med halvlånga tyglar. Kaos.

Och ja, det var läskigt! Hade det inte varit så att jag litar fullt på att Z hoppar allt så skulle jag aldrig ens rida mot hindrena!! Usch.

Och jag blir så rädd, rädd för att "mitt problem" kommer göra så att jag inte kan rida alls på ett tag. Hemsk tanke!

Äntligen hemma så jag kan vila. Usch påfrestande dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback