Tre hästisar och en bra torsdag senare

Först ut idag var Tatzy, och det var planerat att longera.. Men när jag såg att en häst flyttat in på utebanan, och ridhuset var upptaget, så vart det en liten promenad istället. Men det är ju också viktigt, att jobba på så att hon följer mig, stannar när jag gör osv. Hon var väldigt duktig och lydig, lite spänd på saker och ting, men sånt får man ju vara beredd på! 
Har inte Tatzy igen förrän på lördag, men då ska jag rida iaf :) Hon lär vara pigg! 
 
Sen var det dressyrlektion på Napasche, och jag är väldigt nöjd, fler bra stunder än dåliga tycker jag.. även fast han totalt ignorerar mina skänklar ibland ;P
Red även Morris i gruppen efter, istället för mamma. Han är rolig att rida, men vill inte påstå att det gick så bra idag ^^ Han sänkte sig lite mot slutet iaf! 
 
Men ah, äsch.. sovdags är det ju. Imorgon dansar vi oss igenom fredagen och sen är det helg. Kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback