Tjong i medaljongen

Dom flesta trofasta läsarna här har nog förstått att jag ska ta Tatzy på foder (om inte så vet ni nu) och jag har känt sen början att jag vill stå på Ekeby. Där trivs jag, och det finns så många träningsmöjligheter! Och främst så gillar jag verkligen folket där!

Uppsägningstiden där Tatzy står nu är dock två månader, vilket innebär en flytt vid årsskiftet. Inte det roligaste att köra transport ifall vintern VERKLIGEN har kommit då.

MEN - dom har en som vill flytta in där T står nu, vilket innebär.. dududum.. Att jag kommer få flytta henne till Ekeby redan vid månadsskiftet! Wääh jg är så glaaaad :D alltså ingen förstår nog hur jag längtar!

Som mamma säger, man flyttar inte på en oxe.. Och efter minst tre år på Ekeby, det är där jag känner mig som hemma. Det är min frizon! åh så underbart!

Tror verkligen det här kommer bli SÅ bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad underbart att höra att det går så bra med henne :)

2013-11-07 @ 14:48:19
URL: http://camillas.forme.se
Postat av: Sanna o Chiccan

ååh vad roligt! Lycka till! :)

2013-11-07 @ 22:00:36
Postat av: Nora

Roligt med lilla plutten! Hur länge ska du ha henne? :)

Svar: Det beror lite på framtiden :)
Marie Krüger

2013-11-08 @ 09:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback