Stackars blogg

Varför blev det såhär? Ingen uppdatering alls! 

Igår var det blåbärshoppning på ridskolan, hoppade 90cm på Zetra! Han var fin och jag är jättenöjd :)
Åkte sen och longerade Tatzy, gick dock inte alls bra. Hon ville INTE.. Men vi fick hjälp av en i stallet så allt gick tillslut!

Idag red jag Tatzy, och inga bråkigheter alls, utan bara en jätteduktig bebba! Lite trött, men det förstår jag :) jobbade på att få henne gå rakt längst väggen, högervarvet är typ inga problem, men oj vad jag fick jobba i vänstervarvet ^^ 

Ikv var det mysig middag hos Felix, lite efterskottsfirande. Asgod mat och tårta :)) 


Kommentarer
Postat av: Wilma

Jättefin blogg! :)

Svar: Tack:)
Marie Krüger

2013-11-04 @ 20:32:52
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback