När man är för snabb

Ändå sen i måndags har allt gått mycket snabbare för mig. Till bussen, från bussen och på jobbet. Tror jag har tryckt ihop 3h arbete till 2h&15min, utan att jag ens stressat.
En teori är att jag äntligen kan röra mig! Mina minikorta steg jag tar (typ två steg när Felix tar ett) har kanske blivit lite längre nu när jag kan röra mig ordentligt. Tacka Gud för kiropraktorer!

Men med ett jobb över snart så blir det hem och äta!! Alltså ni som får lunch redan vid 12 varje dag, underskatta inte! Igår åt jag lunch vid 4, och jag som är ett monster när jag är hungrig. Haha då får man passa sig ;)

Ah ni förstår nog, jag rider inte idag och därför hinner jag hem emellan, äta och jobba lite på datorn! Det är helt okej chill faktiskt, man måste ju hinna andas också!!

Älskar frostiga morgnar btw.. eller ja, om man skippar kylan dvs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback