Lite rodeo en tisdagsförmiddag? Visst!

Idag tyckte Tatzy att vi skulle träna på MIN balans.. Istället för hennes. Och ja, tur nog var den redan rätt bra, för jag slapp tugga grus!

En spänd liten bebba i ett plåtridhus när det regnar och någon står o mockar vägg i vägg (dom har uteboxar där).. Tja då kan man få sig en svängom, haha. Stegra, dra ner huvudet, skjuta rygg, sparka, skutta, hoppa upp med frambenen igen. Ingenting gjorde hon av dumhet, men det var lite spännande minst sagt! :) 

När hon lugnat ner sig så gick hon faktiskt väldigt bra, så när hon väl slappnade av och vågade gå på spåret ett helt varv så var jag nöjd! Och jag tror även T var det.. Så ingen galopp idag. Men det gör inget, imorgon kanske jag rider henne på bommar för första ggn. Kanske! Hoppas :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback