En start på veckan?

Alltså vet att många hatar måndagar, av anledningen att helgen är slut och det är dags att åka till jobbet och slita. Usch. 
Men jag hatar nog inte måndagar på det sättet ändå.. Trivs ju på mitt jobb, det är bra! Men måndagar är kaos där! Speciellt idag!

Ingenting är som jag lämnade det. Dyngsura täcken och inga höpåsar gjorda! Vilket innebär att jag måste akuthitta reservtäcken och göra dubbelt så många påsar. Stress stress. Hinner jag med bussen hem så?Nepp, 20 över 12 var jag klar, och bussen går som tidigare sagt 12 eller 2.  

Så ah, hem snabbt, äta lunch (döhungrig) och ruscha till stallet. Idag var ju första dagen som fritidsledare. Eller ja, jag jobbar atm, men lite segt såhär innan jag kommit igång. Öppnat fiket och så (komkom och fika med mig)..

När jag slutar vid 7 så är det dags att fixa Z inför en hopplektion, eller markarbete är det ju idag. Hoppas på en fin och lydig kille :)

Men ah, jobbig start på min vecka vart det iaf.. det jag ville säga egentligen bara :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback