Äntligen påväg hem!

Har varit på Botkyrka ridskola hela eftermiddagen, och är ju helt galet trött nu!

På Elvskogen redan vi halv 10 för att rida ut med Lina på en pigg Tatzy, men hon gick SÅÅ fint i traven *stolt*

På Botkyrka så var det stockholmscup, jag fick rida en söt liten fux med namnet Glenn. Han var väldigt fin, inte min "typ" kanske, men trevlig! Vi red ihop 62% tillsammans och därmed silvermedaljen, tyvärr så förlorade vi idag.. rätt hårt. Typ 40p. så den sved en del! Men jag är faktiskt rätt nöjd med min insats för laget ändå :) en guldmedalj snart skulle sitta bra dock ;)

Sen stannade jag kvar för att hjälpa ponnylaget, som var så duktiga! Det är väldigt lärorikt att stå bredvid faktiskt. Tjejerna förlorade inte med alls lika mycket, och dom rider så trevligt! Duktiga! 

Nu blir det hem och ladda om inför en klubbhoppning på Zetra imorgon! Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback