Grym PW

Det heter nog powerwalk utav en anledning.. SHIT vad bra det känns nu! Jag och lillebror var ute i 1h o 20min tror jag, hade bra tempo genom hela. Det brände verkligen i ben och rumpa, sådär skönt! Gick hela vägen från mig till Västerhaninge och tillbaka, fast en omväg tillbaka. Galet gött! 
Det var dessutom trevligt med sällskap, har ju aldrig det när jag tränar annars. Men verkligen POWER! Grymt.
 
Efter körde vi "Sexy legs workout" innan strechningen.. den på bilden nedan. Fysatan vad det brände i benmusklerna! :D Perfekt då jag aldrig hann till gymmet idag, ingen ångest här inte! :) 
 
Nästa vecka är en riktig kötta vecka, NO EXCUSES! Shit vad jag ska komma i toppform

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback