Dehär då!

Visste ni det här då?

- Jag har aldrig suttit i ett flygplan, dvs aldrig flugit någonstans.. Kan inte minnas att jag varit på Arlanda ens innan jag mötte Fell här i januari.

- Att snyta mig när någon annan är i rummet är för mig otänkbart. Tycker det är äckligt och sitter därför hellre o snorar!

- Jag får tvångstankar när jag upptäcker sårskorpor på mig själv, kliar alltid upp dom omedvetet. Är bättre på att låta bli sen jag insåg det, men får koncentrera mig för att inte klia.

- En person har påriktigt frågat om jag har adhd, eller några andra bokstäver, för att jag inte kunde sitta still och höll mig sysselsatt varje sekund. Senast förra veckan frågade en som jobbar på phonehouse ifall jag brukar sitta och dampa med min lösa baksida på telefonen... (Har inga skruvar)

- Jag kan svara "jag mår skitbra!" helt ärligt när någon frågar hur jag mår, insåg det i tisdags när följdsvaret blev att det verkligen syns och att jag nästan skiner utav glädje ibland.

- Jag har ett litet födelsemärke snett ovanför naveln som jag tycker massa om, och har gjort sen jag var liten. Även om det inte syns så väl.. Hehe

- Det är rätt segt att vänta i 4h extra på en person man har saknat i nästan 6 veckor!!!!


Kommentarer
Postat av: Karro Westberg

SHIT MY GOD!!

Svar: Hur ska jag tolka detta? ^^
Marie Krüger

2013-05-10 @ 16:49:51
URL: http://karrowestberg.blogg.se
Postat av: Karro Westberg

Att du är GALET SNYGG!!

Svar: Heh tack :) Gullig du är!
Marie Krüger

2013-05-10 @ 20:55:45
URL: http://karrowestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback