Underbart är kort

Haft det jädrigt bra här på Gotland denna vecka! Även om det kanske inte alls varit lika mycket ridning som förra våren. Det är på något vis avslappnande, typ helt andra rutiner, men i en lugn miljö. Lugn finns det ju inte mycket av där hemma, om vi säger så. Och det har varit fint o se hur vintern smält bort, njutit utav solen!
 
Men det ska ändå bli skönt o komma hem! Saknar Felix, hästarna jag rider hemma, gymmet, vännerna och allt annat som tillhör mitt vanliga liv. Tillskillnad från dom andra gångerna jag varit där så känner jag verkligen nu att jag har mycket att komma hem till, mycket jag saknar. Det är fint då! Vilken jädra tur jag har som har någon att sakna såhär
 
Imorgon klockan 4 går båten, innan dess ska jag och Sofie hjälpa till på en hästtävling inne i stan (?).. hoppas på att ha tid till att klicka lite bilder :) Vore kul att utöka portfolion ytterligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback