Trött som en såndär som alltid sover

Dagen lider mot sitt slut, och här sitter jag i Felix säng med hans dator. Skriver lite för eran underhållning. och även lite för min egen skull. En vanlig tisdag, en godkänd tisdag..
 
och så orkar jag inte skriva sådär längre. Meeeen, ja! Har placerat röven här, dödstrött efter 1,5 ridpass! Sånt man får räkna med dock :)
 
Hero var inte så kul idag.. alltså, det var inte lika roligt att rida honom som det brukar, och han kändes trött. Jobbade inte särskillt mycket, utan blev väl mest lite motion för hans del. Red i 45min, bytte varv ofta, försökte få honom att vakna till lite men utan särskillda framgångar. Han sprang bara snabbt då ist. 
Ska rida honom imorgon också, så får se om det är bättre då, brukar ju vanligtvis alltid hoppa av honom nöjd :/
 
Exet red jag inte länge alls, vet inte hur mkt han har gått föregående vecka osv.. checkade av mest, kändes inte så jätte bra precis. Gosade dock mycket med honom.. tills han råkade nocka mig på läppen när han blev lite för ivrig med pussandet. Knäpphäst :P Har saknat honom väldigt mycket iaf!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback