Nu så!

Nu är jag vaken, pigg, och bloggredo!
Igår var en bra dag, en mycket bra dag kanske tom. Eller nej, det kanske är att överdriva, men helt klart en godkänd dag! 
 
Började med att jag drog till gymmet på morgonen, och köttade ben och mag pass. Känns så bra att vara tillbaka, har ju saknat gymmet galet. Jag gillar att träna, få träningsvärk och sen se resultat! Det känns bra. 
 
Efter det drog jag hem, gjorde smoothie och började möblera om rummet lite. Slängde ut en (av fyra) garderob, som stod tom, och flyttade ut två hyllor istället. Är rätt nöjd med resultatet ändå, dock ser rummet ännu ut som ett bombnedslad, men mycket mer ska ut, och saker ska slängas. Nya hyllorna är dock fräscha och fina nu, sådär som jag vill ha dom.
Känns bra att ha ett rum jag kommer trivas i sen när jag kommer tvingas sova hemma i 2 månader sen (tillskillnad från nu när jag nästan aldrig sover hemma.. därav dålig bloggning). Man vill ju ändå trivas i sitt rum liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback