När det inte finns någon tid

Igår jobbade jag på ridskolan från 07-15, red Frasse den där sista timmen och direkt efter det var det dressyrkurs på Mistel för Monica (ist för mamma).. var redigt trött efter det! Så mycket mat (kebabtallrik<3) för att få lite ork. Sen kvart i 6 så skulle jag hjälpa till på handikappridningen, vilket gick bra de också.. 
Stress hem, duscha o fixa sen in till stan med Felix, träffa Fell och resten av kvällen var naaaajs (y) Så glad att jag har så fina människor i mitt liv, ni är bäst<3
 
Är ruskigt trött idag med, åkte dirr till stallet, röck Mistels man och nu sitter jag här hemma. Ska laga mat snart, som en riktig kvinna! Ska bara ner till konsum o köpa 2 saker vi glömde. Ska laga phadthai btw! :D
 
Ooooch imorgon är det km-dressyr. Taggad!!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback