Vi kom, vi såg, vi flippade.

Ta ett stort fält, 5 dagar, och se till så att 51600 personer kommer dit. Låt dom sätta upp tält och bo där dom där 5 dagarna. Skratta och ha sjukt kul med sina vänner, och även med dom totala främlingarna som nu blivit deras grannar. Boka en salig blandning med grymt bra band, artister och dj:s. Green Day, All Time Low, Dada Life, Johnossi, Hoffmeistro, Avicii, Ron Pope och så många mer. Låt dessa goa besökare få komma och lyssna på dessa, dansa och njuta. 
 
Där har ni grund ingridienserna till lyckan jag känner i kroppen just nu! 
 
Nu är jag hemma, efter 5 grymma dagar på Bråvalla Festival. Mycket som kunde gjorts bättre, men tror nog att det kommer ordnas till tills nästa år! Är så glad att vi åkte dit, hade det så fint, med dom två personerna som betyder mest för mig. 
Så trots att min mage har bråkat med mig till och från, att jag varit trött pga jädra järnhalten och allt sånt där dumt.. så har jag haft det riktigt fint! Får berätta mer sen :) Efter en efterlängtad dusch så är det nog dags att åka och käka mat (Fräsch mat, riktig mat!)
 
Tack Felinda, Felix och alla ni andra goa som förgyllde denna vecka! Kärlek till er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback