Nattligt inlägg

Dog i Felix soffa när jag kom hem, och har inte orkat släpa mig till duschen förrän nu.. så får la blogga nu istället :) 
 
Är så jädra nöjd med dagens hopplektion. Tokiga språng ibland, javisst, men fan vad dom flesta satt fint! Red på 5&halvan, ett räcke och en oxer. Vet inte vilken höjd det var på i slutet, men det spelar inte så stor roll egentligen. Jag tvekade inte (!!), kollade inte ner i hindret, var mycket mjukare och lugnare i handen. Fick dessutom till ett byte till höger efter sista rundan. Gaah glad :D
 
Har nog varit väldigt bra för MIG att hoppa Exet, då jag på honom verkligen måste vara säker på hindret, ha blicken uppe och vara fokuserad.. eftersom X tvekar annars. Tog med det, blicken och mjukheten, när jag red Z. Kändes mycket braaa!!
 
Haha men är det inte självklart då att det är sista lektionen för terminen och sommaruppehåll? Jojo. Alltid när det känns som bäst :P Mamma har iaf filmat idag, så ska ladda upp imorgon, om jag får tag i paddan. Finalfilmen ska också upp! Hepphepp, mycket jag glömmer bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback