Hemkommen

Åh, alltså jag har haft bästa midsommarhelgen! Ute i skärgården med min kärlek, njutit som satan!!
 
Från tors-söndag så låg vi på en ö med mina päron och massvis med folk från båtklubben. 20:de året jag firar midsommar där, traditioner! Har varit gömysigt där, speciellt nu när man kom med "egen" (Felix) båt och allt. Verkligen en lyckad midsommar, troligtvis den bästa so far. 
 
Igår så var ju helgen dock slut, och utan stor lust att segla 8 timmar (!!) för att komma hem så bestämde vi innan att mellanlanda på ornö. Så inatt har vi hängt där, tog en promenad igårkväll, kände mig som hemma. Trivs verkligen med att vara till sjöss och traska runt i skogar och på berg. Känns så rätt :)
 
Skönt att vara hemma igen dock, sova i en stor mjuk säng. Det kommer uppskattas! 
Har såhäääär många bilder jag vill visa er också, men tar det bitvis :) Tillsvidare får ni en bild på ett skogstroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback