Bloggkoma

Ligger utsträckt i sängen, äntligen, helt död. Har jobbat på bra idag med Felix båt, som värsta båtfrugan, tvättat och putsat. Nu saknas bara en vit stickad tröja, med ett marinblått ankare på, och seglarskor! Mouá va vackert!

Haha nä men skämt o sido, har blivit rätt engagerad i hans båt ändå, tycker det är kul (lätt när den är liten dessutom), se framstegen liksom. Det är ju ngt jag gillar att engagera mig i inom det mesta - framsteg!

Men ska bli bättre på att inte försumma min älskade blogg! Försvinner så lätt in i det jag gör på dagarna så glider ifrån helt att jag faktiskt har en blogg :P

Nu blir det B&J och film, efter phadthai + Game of Thrones. Bra måndagsmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback