Träningsvärk och stallhjälp

Har så sjukt ont i armarna idag, efter träningen igår. Älskart! Och plus det så har vi lyft betongplattor idag till uteplatsen här. Kämpa kämpa, ont kommer jag ha!

Men var inte så pigg på stallet sen, ordentligt trött. Bästa Felix följde dock med mig och hjälpte till! Borstade hästarna medan jag mockade och hämtade grejer. Sen promenerade han Hedds när jag red Exet :)

Exet reda bara en halvtimme, han var lite trött efter igår, men kämpade på trots det :) red med vanliga bettet, första gången efter igångsläpp och han gick riktigt bra! Duktiga killen :)

Red sen Hedda, och travade lite idag med. Sjuukt mkt piggare än igår :P Felix fick skritta av Exet, duktiga pojkar :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback