Sommarsaknad

Klickade in på videofy av en anledning, och kikade lite på en film från terminens sista dressyrlektion, på Zetra. Saknar honom, känns konstigt att inte ha ridit honom på flera veckor. Storkillen. Längtar tills terminen sätter igång igen, att få kämpa sig igenom dressyrlektionerna och jobba på att utvecklas i hoppningen. Förutsatt att jag får fortsätta rida honom dvs, vilket jag verkligen hoppas!! Älskar den där hästen något så sjukt. 
 
Själklart hoppas jag samtidigt att jag får testa på lite andra hästar, i både dressyr och hoppning. Det är ju så sjukt givande att rida en häst som är raka motsatsen till vad man är van med! Och så jädra kul när man lyckas hitta knappar på en häst man inte känner :) 
 
Åh, kan det inte bara vara augusti snart? Måste nog åka till Blåkulla och hälsa på Z lite, saknar honom! 
Alltså det här ridpasset, det kändes så sjuuuukt bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback