Ponnykärlek

Har insett en sak.. är det någonting jag saknar så är det att rida ponny. För det är ju så sjukt kul verkligen! Jag gillar verkligen att rida storhästar, men ponnysar är i en klass för sig. Det är något speciellt med dom.
 
Skulle jag få chansen att rida en go d-ponny nu skulle jag troligtvis inte tacka nej! Fram tills jag har hittat jobb har jag ju liksom mycket tid till övers, då jag mest sitter hemma. Och med moppen snart lagad kommer transporten till och från stallet bli så galet mycket enklare! 

Sååå... Ingen som råkar ha en ponny som vill bli lite aktiverad till övers? :D Skulle vara så underbart roligt att strutta runt på en liten buse igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback