Mottagning äntligen

Det har inte precis varit bästa vädret här ute på sjön, kunnat sola två gånger kanske. Men jag har sovit ut, och det har varit skönt!

På onsdag morgon åker jag hem, hem till Exet, längtar efter ett ridpass på honom. Sen på torsdag åker jag ut för att hälsa på min fina Felix, där han är som kökschef på ett seglarläger. Som jag saknar honom!! Åh! Är dock bara där över natten, ska "jobba" på lördagen osv

Och om två veckor hämtar vi hem den lilla, shit vad jag längtar!! :)

I övrigt är nog det mesta bra, har hemska drömmar, sånna som river upp gamla sår. Får mina ord sagda, vaknar upp som en vinnare, inser sen att jag faktiskt aldrig stod upp för mig själv i verkligheten. Det gör ont påriktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback