Like a warm summerbreeze

Att ligga i sängen, sömnlös.. det är inte alls bra. Det är då hjärnspökerna oftast kommer. Ville inte det, speciellt inte inatt, när jag är själv. Datorn blev min räddning, och underbara bilder på vackra Petra. Blev glad, hade mest i huvudet - fyfan vad bra jag är! För jag är en jädrigt bra fotograf, det vet jag. Trots att jag tvivlar på mig själv ibland. Men det kanske bara är mänskligt?
 
Jag har så många fler vackra bilder på Petra och hästarna. Fick till så härligt ljus, trots att det växlade så mycket.. Visar gärna fler ifall ni vill se? Dessa tre i s/v tänker jag dock visa oavsett. Älskar dom.
"Livet är i färg, men blir verkligare i svartvitt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback